سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور استانبول کریسمسی

تور استانبول کریسمسی ( کریسمس را در استانبول بگذرانیم)

در کشور ترکیه و شهر استانبول با توجه به اینکه بیشتر مردم مسلمان هستند کریسمس به اندازه کشور های غربی اهمیت ندارد اما به واسطه اینکه استانبول شهری توریستی و پر از گردشگر است میتوانید یکی از بهترین جشن های کریسمس را در آن شاهد باشید.

ترک‌ ها شب سال نو را «نوئل» مینامند و درخت‌ ها را آراسته و به عزیزان خود هدیه میدهند. به خصوص در جهان‌ شهر های آن مانند استانبول، خیابان‌ ها و مراکز خرید دکوراسیون خود را به مناسبت کریسمس تغییر میدهند و میتوانید با تور استانبول بابانوئل را در سطح شهر ببینید که با رویی باز میان مردم شادی میکند.

 

تور استانبول کریسمسی

 

تور استانبول کریسمسی : حراج‌های کریسمس

بیشتر خرید ایرانی‌ ها در تور استانبول را لباس تشکیل میدهد. خرید را می­توان در بازار های مختلفی که در شهر وجود دارند، انجام داد.

از فروشگاه های معروف گرفته که لباس‌ هایی با برند های بین‌المللی عرضه میکنند، تا فروشگاه‌ هایی که لباس‌ هایی با طراحی محلی میفروشند. در ترکیه هم مثل تمام شهرهای دنیا در ایام کریسمس فروشگاه ها حراج ویژه دارند که در تمامی بازار های استانبول قابل استفاده میباشد.

تور استانبول کریسمسی و مراسم مذهبی در کلیسا

با توجه به مسلمان بودن مردم ترکیه، شب جشن کریسمس (در فاصله 5 روز به سال نو میلادی) مراسمات مذهبی زیادی در این کشور انجام نمیگیرد اما در استانبول بدلیل حضور گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا و از طرفی کلیسا های تاریخی متعدد، مراسمات ویژه ای در این شب برگزار میگردد. یکی از بزرگترین کلیسا های کاتولیک استانبول، کلیسای سنت آنتونی، از زیباترین مکان ها برای شرکت در مراسم کریسمس میباشد.

در 24 دسامبر، مراسم مذهبی کلیسا در ساعت 8 صبح با خواندن سرود و به دنبال آن جشن میلاد مسیح در ساعت 9 صبح شرو ع میشوند. در روز بعد یعنی 25 دسامبر نیز، مراسم دیگری به 4 زبان مختلف برگزار میگردد: 10 صبح زبان انگلیسی؛ 10:30 صبح زبان لهستانی؛ 11:30 صبح زبان ایتالیایی و 7:00 بعد از ظهر زبان ترکی. گزینه دیگری که در تور استانبول برای شرکت در مراسم مذهبی کلیسا وجود دارد، کلیسای یادبود کریمه و کلیسای زیبای Anglican میباشد.

 

 برای خرید تور استانبول ، تور آنکارا ، تور آنتالیا با تماس 02188932998 بگیرید.