سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنکارا از تهران با پارس تراول

آنکارا، پایتخت جهانی جهانگردی ترکیه، در منطقه آناتولی مرکزی کشور نشسته است. خانه اپرا و باله دولتی، ارکستر سمفونی ریاست جمهوری و چندین شرکت تئاتر ملی. آنیتکابیر، مقبره تپه تپه کمال آتاتورک، نخستین رئیس جمهور مدرن ترکیه، که در سال 1923 آنکارا را به عنوان پایتخت معرفی کرد، را میتوانید در این شهر زیبا مشاهده کنید.

موزه تمدن های آناتولی مشهور یافته های باستان شناسی از پالئولیت را از طریق سنین کلاسیک نشان می دهد.  آنکارا دارای تمثیلاتی از گذشته های باستانی خود است، مانند معبد روپوست آگوستوس و رم در رومی مرکزی اوولوس. در نزدیکی قلعه باستانی آنکارا، با کلمبیا، روستای دوران عثمانی در روی دیوارهای آن . این شهر همچنین  عتیقه، صنایع دستی و دیگر کالاهای محلی را عرضه می کند.

در کنار خرید و خوشگذرانی، سرگرمی‌ های دیگری هم هست؛ از نمایش و کنسرت‌ های خیابانی و خصوصی گرفته تا تئاتر های عروسکی برای بچه‌ ها در همه سطح شهر. حتی رستوران‌ ها هم در روز های فستیوال خرید استانبول، تخفیف‌ های ویژه دارند و جاهای دیدنی دو ساعت بیشتر از همیشه بازند تا بعد از خرید، گشتی هم در شهر دیدنی آنکارا بزنید.

دوست دارید تا یک خرید کامل در آنکارا داشته باشید؟ به نظر می آید که برای برخوردار شدن از حراجی های آخر فصل و مدل های فصل جدید بهترین زمان برای سفر به آنکارا حالا باشد. از تور آنکارا پارس تراول برای داشتن بهترین سفر به آنکارا استفاده کنید.

در این سفر از غذا های خوشمزه ی ترکیه ای که در آنکارا بی شمارند نگذرید. هر چقدر که در آنکارا اقامت میکنید بدانید و آگاه باشید که یکی از اصل های مهم نکات سفر به آنکارا خوردن غذا های این شهر است.

برای لذت بردن از تعطیلات و اوقات گردشگری در آنکارا میتوانید با تور آنکارا پارس تراول به ترکیه سفر کنید و از ارزان بودن خدمات شگفت زده شوید.

 

دیگر خدمات پارس تراول :

*رزرو تور آنتالیا
*رزرو تور استانبول
*تهیه بلیط آنتالیا
*تهیه بلیط استانبول
با راه های ارتباطی زیر در پارس تراول در ارتباط باشید :
تلفن دفتر تهران 02188890919  (20خط)
اضطراری 02188932998