سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور استانبول ارزان

استانبول جزو توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید بسیار زیاد و جشنواره های جذاب که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از همه جای دنیا تور استانبول را برای سفر انتخاب کنند. موقعیت جغرافیایی و آب و هوای عالی این شهر از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است. با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند. پاس تراول کنار شماست تا بتوانید سفری راحت و آسان را تجربه کنید.

 

سفر به استانبول یکی از رایج ترین سفرهایی است که هزینه چندان زیادی را در بر ندارد. یکی از پرطرفدارترین تورها نیز تور استانبول است که تقریبا زودتر از سایر تورها در آژانس های گردشگری پر می شوند.

سفر به استانبول چیزی بیشتر از بازدید موزه ها و مسجد و رفت و آمد بین دو قاره است. با این که تصویر کلیشه ای از استانبول به عنوان شهری که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته بی نهایت جذاب است ولی استانبول بیش از هر چیزی به فرهنگ تلفیقی اش معروف می باشد.

رد پای تاریخ، بازمانده های یک امپراطوری باشکوه، مناظر شهری و طبیعت خاص، و فرهنگی که تاثیرات متعددی از نقاط مختلف دنیا گرفته، همگی استانبول رو به یک مقصد شگفت انگیز و منحصر به فرد تبدیل می کند.

تماس با پارس تراول برای خرید تور استانبول ارزان

برای سفر به استانبول و خرید تور استانبول ارزان از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.

02188890919

02188932998

خدمات دیگر پارس تراول:

*رزرو تور آنتالیا
*رزرو تور استانبول
*تهیه بلیط آنتالیا
*تهیه بلیط استانبول