سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفری راحت به آنکارا ترکیه با پارس تراول

آنکارا پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر بزرگ آن، بعد از استانبول می باشد. این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد، مثل مساجد تاریخی و چشمه های آب معدنی که جذابیتش را چند برابر کرده است. تاریخ این شهر به عصر برنز، یعنی هزاره دوم قبل از میلاد برمی‌گردد. اقتصادش از طریق حمل و نقل، صنعت پوشاک و گردشگری رشد خیلی خوبی داشته است. این شهر با چهار راه های مهم تجاری اروپا رو به آسیا وصل کرده و موقعیت استراتژیک اون  باعث شده تا در مسائل سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد. مطمئن باشید که از  خرید تور آنکارا پشیمان نخواهید شد.

در واقع آنکارا یه شهر مهم و مدرنه که بافت سنتی خودش رو هم حفظ کرده است. آنکارا مردم خیلی مهربون و مهمون نوازی دارد که فرهنگشان،‌ مانند بقیه شهرهای ترکیه شبیه به فرهنگ ایرانی‌ هاست. سفر به این شهر زیبا می‌ تواند تجربه جدید و خوشایندی را برای شما رقم بزند. تور آنکارا پارس تراول اماده است تا شما را به بهترین سفر عمرتان ببرد.

مطالب مرتبط:

سفر به آنکارا در بهار
برای سفر به آنکارا چقدر پول لازم داریم ؟

 

برای اقامت در این شهر خیالتان از هر جهت راحت باشد، چون هتل های خیلی خوب و متنوعی دارد که می توانید با توجه به بودجه و سلیقه ی خود بهترینشان رو انتخاب کنید و خوب است که بدانید در کل قیمت هتل های این شهر نسبت به شهرهای دیگه ترکیه مناسب تر می باشد. همچنین برای رزرو هتل ها و اطلاعات بیشتر در این زمینه پارس تراول به شما کمک میکند.

برای خرید تور آنکارا با پارس تراول تماس بگیرید:
تلفن دفتر تهران 02188890919  (20خط)
اضطراری 02188932998

خدمات دیگر پارس تراول : 
*رزرو تور آنتالیا
*رزرو تور استانبول
*تهیه بلیط آنتالیا
*تهیه بلیط استانبول